2016. január 5., kedd

Manikűrvadász | születésnapi forduló

Sziasztok lányok:)
Ne haragudjatok, valamit nagyon elnéztem és 8-ra ütemeztem a bejegyzést:$



Szerintem nagyon jó ötlet volt a manikűrvadász, innen is köszönöm Bellának a lehetőséget:) Ez a második alkalom, hogy részt veszek, ezúttal a születésnap alkalmából egy-egy külföldi bloggertől (vagy instás lánytól) kellett vadászni. A polishedsisters_-t kaptam páromul, még nem ismertem őket, ez is egy jó alkalom új blogok felfedezésére:)
Először nem igazán tudtam választani a nailartjaik közül, de aztán megakadt a szemem ezen a manikűrön és rögtön beleszerettem!




Fekete alapra elkészítettem a galaxy mintázatot, majd erre került fehér lakkal (Rimmel White Hot Love) az azték minta.




Felhasznált lakkok:





Nézzétek meg a többiek munkáját is!:)




17 megjegyzés:

  1. Nagyon jól sikerült, nekem jobban tetszik mint az eredeti :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon klassz, az összhatás nekem vagányan elegáns, tetszik! :))

    VálaszTörlés
  3. Szerintem is nagyon jól sikerült! ^.^

    VálaszTörlés
  4. Whao! Fantasztikus lett! :)

    VálaszTörlés