2015. december 23., szerda

Manikűrvadász | Karácsonyi forduló


Sziasztok:)
Én most veszek részt először Manikűrvadászon, ezúttal karácsonyi témában kellett alkotni.



Páromként Dórit a Nailmaniacs íróját kaptam, ezt az amúgy tavaszias, rózsás manit választottam és alakítottam karácsonyi hangulatúvá. Az elrendezés maradt, csak a rózsák helyett mikulásvirágokat festettem zöld alapra (Colour Alike 537 H), a mutató-, kis-, és hüvelykujjamra pedig arany csillámos fedőlakk került (Catrice Bronze upon a time). Remélem nem változtattam túl sokat:)





Nézzétek meg a többiek munkáját is:)




18 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik, ügyes vagy :)

    VálaszTörlés
  2. Ötletes és szép díszítés, nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett, szuper ötlet volt mikulásvirágokra cserélni a rózsákat.

    beautysecretsfromnora.blogspot.hu

    VálaszTörlés