2015. november 3., kedd

Rimmel 60 seconds 703 White Hot Love lakkteszt

Sziasztok!
Végre valahára itt az emagos rendelésem utolsó darabja! Magát a lakkot már régebben teszteltem és a fotókat se most készítettem bejegyzést viszont csak most volt időm írni, ezért bocsi mindenkinek:)



A képen egy rétegben kentem fel és nem, gőzöm sincs miért egy szemüveggel fotóztam de hirtelen nagyon megtetszett:D

Az üveg és az ecset megegyezik az előző lakkokkal, ugyanúgy ez is 8 ml-es, széles ecsetű. Könnyű vele dolgozni, viszonylag gyorsan szárad. Egy rétegben még csíkoz (mint a világos lakkok általában) de már itt is egyenletesen fed. A szép eredményért szükséges a két réteg.



Egy rétegben még csíkoz.



De két rétegben máris szépen fed.



Összességében egy nagyon jó kis lakk, nem drága (főleg aki akciósan jut hozzá:D) és mivel fehéret amúgy is nehéz találni, nálam ő a befutó. A teljes emagos rendelésemmel nagyon elégedett vagyok (kivétel a piszkos rózsaszín, ami nem igazán tetszett) és teljesen beleszerettem a Rimmel lakkjaiba:)


Ti milyen fehéret használtok? Szeretitek a rimmeles lakkokat?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése