2015. október 13., kedd

A tökéletes fekete - Catrice 39 black to the Routes körömlakkteszt

Sziasztok:) 
Hivatalosan is kijelenthetem, hogy megtaláltam a tökéletes feketét ennek a Catrice lakknak a személyében:)
Mint minden lánynak (főleg a lakkmániásoknak) nekem is szükségem volt egy jól fedő, pigmentált fekete lakkra - a Miss Sportyval pedig jól be is buktam. A Catrice mint márka nagy kedvencem úgyhogy gondoltam, miért ne? És meg kell hogy mondjam kellemesen csalódtam, egy rétegben tökéletesen fed, nagyon pigmentált, nem folyik és könnyű használni.


Az üvege a szokásos, 8 ml-s letisztult dizájnnal. Az ecsete nem lekerekített de széles, könnyű használni.
Mint már írtam, egy rétegben tökéletesen fed, 2-3 perc alatt kopogósra, és nagyon szép fényesre szárad.


Sajnos egész nap esett az eső, ezért lámpafényben fotóztam - néhol a fények miatt kékesnek látszódhat a lakk, de a valóságban egyáltalán nincs kékes árnyalata - tökéletesen fekete

Nektek melyik a tökéletes fekete lakk?

3 megjegyzés:

  1. Azt hiszem megvan mit veszek meg legközelebb..irány a rossman:D

    VálaszTörlés
  2. Azt hiszem megvan mit veszek meg legközelebb..irány a rossman:D

    VálaszTörlés