2015. szeptember 23., szerda

Rimmel Rita Ora 498 Rain Rain Go Away teszt

Ééés végre megérkezett a rendelésem az e-magról:) Annyirra beleszerettem a bordó rimmeles lakkomba, hogy már kerestem is kik legyenek a következők. Négy lakkot rendeltem, és amikor kiírta az árat majd' eldobtam magam. Darabjuk 460 Ft (a Rossmanban 900 -ért vettem) és ingyenes kiszállítás! Ezt jól kifogtam:D
Most inkább a visszafogottabb árnyalatok tetszettek meg, egy taupe, egy fehér, egy vintage rózsaszín és egy cseresznyeszín került a kosaramba.
Most az egyetlen Rita Ora-s lakkról, a taupe-ról hoztam tesztet, egyszerűen imádom! Számomra ez a tökéletes nude lakk - de nem a szó szerinti értelmében - ez inkább lilás-szürkés, nem pedig barackos bőrszín.


Az üvege a szokásos 8 ml-es, cuki virágos dizájnnal és persze Rita Ora szignójával. Az ecsete lekerekített, nagyon könnyű vele dolgozni, a kupak is kézre álló.


Könnyen terül, két rétegben szépen fed. A képeken két réteget és a Catrice fedőlakkját használtam - csak a tartósság miatt, maga a lakk is szép fényesre szárad. Egész gyorsan szárad és átlagosan 5 napig bírja.


Nappali fényben



Lámpafényben



Közvetlen napfényben

Összességében, ő lett az új kedvencem, visszafogottabb, hűvösebb napokra tökéletes. Olcsón jutottam hozzá, szépen fed, könnyű használni és az a szín*-* Teljes a szerelem:D




Ti megtaláltátok már a tökéletes nude lakkot? Szeretitek a Rita Ora kollekciót?


3 megjegyzés: