2015. szeptember 29., kedd

Catrice Luxury Lacquers Liquid Metal körömlakk teszt

A Rossmannban találtam rá az akciós lakkok között, az ottani fényben (tudjátok ez a drogériás kék fény, csak tudnám  mire való) rezesnek tűnt és rögtön beleszerettem. De a valóságban: ennél aranyabb már nem is lehetne:D egyáltalán nem bántam meg, hisz amúgy is kerestem egy arany lakkot és sehol nem találtam jót - na, ez pont tökéletes!


A képen jól látszik, hogy az üvegben - főleg lámpafénynél - csalóka, nem ilyen rezes.
Az alap az arany csillámok, ebbe vannak réz és fekete szemcsék elhintve. Az arányokat jól eltalálták, a fedése se rossz, egy rétegben fedőlakknak tökéletes, kettőben viszont már jól fed - önmagában is hordható. Először féltem, hogy túl harsány lesz a tömény glitter a kezemen, de ilyen világosabb "semleges" színben (mert az arany aztán semleges:D) nekem nagyon tetszik.
Pár perc alatt szárad, szépen terül, könnyű vele dolgozni. Elég hamar kopni kezd, de utána lemoshatatlan. Körömlakklemosó plusz dörzsölés, ha mázlink van lejön. Ha nem, hát nem.
A Catrice fedőlakkját használtam fölé, nem igazán tette tartósabbá, de szép fényt adott neki.


Összességében szerintem egy jó lakk, főleg fedőlakknak - de magában is, és ha hozzávesszük, hogy mennyi ideig kerestem egy szép arany lakkot..:)


Szeretitek a csillámos lakkokat?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése